امان از دست کنکوووووووووووور!

امان از دست کنکور!انگار نه انگار که پارسال این موقع داشتیم درس میخوندیم!باورم نمیشه که اون روزا بالاخره تموم
شد!اون همه زجر!هرچند دندانپزشکی سراسری قبول نشدم،اما همینشم که قبول شدم،خداروشکرمیکنم.شرایط سختی داشتم.حالا بگذریم!حوزه کنکوریم نزدیک لویزان بود(دهنشون سرویس با این تعیین حوزشون!)که خانوادگی مارو اسکورت کردن!!!خلاصه یادم نمیره که سر جلسه کنکور دستشوییم گرفت!!با خجالت و رودربایستی از مراقب اجازه گرفتم و سرتست زمین خودمو خالی کردم!بعد کنکورم نمیدونستم چیکار کردم!ولی یادمه که فکر میکردم فیزیکمو خیلی خوب دادم(البته من با پاسخنامه سنجش چک کرده بودم که درصدم بالای 60میشد!)قافل ازینکه این درس منو زمین میزنه!هه!نکته جالب اینجاست که من واسه کنکور آزاد یه عالمه وقت اضافه آوردم!که زیستمو 100زدم ، فیزیک 93 ،شیمی هشتادو خوروده ای ، ادبیات 94 ، زبان 80 ،عربی 75 ، دینی 85البته ریاضیو نگفتم!چون گند زدم!! (بالاخره آدم نباید دریده باشه که هر گندی میزنه با افتخار بیان کنه!!)آخرشم شدیم دانشجوی دندونپزشکی دانشگاه آزاد!خاطرات اون روزا شیرینه ولی تکرارش تلخ زهر ماره!دلم واسه همه کنکوریا میسوزه!

ولی هیچی به خاطرات انتخاباتی سر کنکور ما نمیرسه!دبیرستان ما تو فرشته بود خونه ما هم الهیه.منم میرفتم ستاد...یه عالمه تبلیغ میگرفتم(که البته بچه های دیگه هم همراهیم میکردن!)تا تو مسیرم تا خونه اینا رو پخش کنم!!چقدر لذت بخش بود!چقدر تلاش میکردیم و مخ میزدیمولی یادآوری اون روزا که چه استرس دار بود الان که بالاخره تو رشته مورد علاقم تحصیل میکنم،چقدر مسخره به نظر میاد.از بچگی تو مخمون فرو کرده بودن؛درس نخونی ...میشی!اما...

۱۱ نظر:

sahel گفت...

سلام!
موضوع باحالی بود کاش درباره روز کنکور بیشتر مینوشتی.خیلی بده نه؟

همون که میدئ گفت...

آخه!بمیرم برات!حقت بود خوب!باز ما این سختیو کشیدیم ولی هیچی نشدیم!

shahab گفت...

ooooooooooooooo!
oon 2khtare kie?!

Z.o گفت...

سلام محمد
با مزه بود!

گینگیلی گــــــــــــامبو گفت...

سلام دوس داشتنی!!!!!

مرسی بهم سر زدی!!!!

خیلی باحال بود خوندمت!!!!!

:)

خوشحال شدم بهم سر زدی!!!

بازم بیا !!!

خوحشال میـــــــشم!!!!!

S-70 گفت...

funnnny! ;-)

saha

سام گفت...

شرمنده دیر شد. امتحان داشتم
با مزه بود!

فريبا جون گفت...

آپم بياي خوشحال ميشم

ashena گفت...

wowwwwwwwwwwww
amazing!!!!
lazyyyyyy

اورجینال گفت...

اعتماد به نفس؟؟؟
نگرفتم دقیق که منظورت چی بود :دی

اورجینال گفت...

ای بابااا خب پس چند درصد؟