معضل ازدواج!!



یه چیزی که تو این روزا همش دربارش ابراز نگرانی میکنن همین ازدواجه!!جوونا دیگه حاضر نیستن که یه زندگیه جدید تشکیل بدن!!خود منم هیجده سالم بیشتر نیست،ولی میفهمم که کاملا قابل درکه.حالا از مسائل مالی هم که بگذریم،مهمترینش اینه که انتظارات دختر و پسر از هم خیلی زیاد شده.راستشو بخواین فکر کنم مقصر اصلی دخترا هستن.اینقدر سر خودشونو به درس و کار مشغول کردن که وقت بچه داری و همسر داری که چه عرض کنم!! وقت سر خاروندن هم ندارن!!!
واقعا حتی اعتماد به همدیگه هم سخته،الان ما تازه داریم از نظر معضل ازدواج به غرب نزدیک میشیم.نمیدونم تو خبرها دقت کردید، که میگن اگر تو آلمان کسی ازدواج کنه و بچه دار بشه فلان تسهیلات رو بهش رایگان میدن و ... حالا همین مشکلات دامن گیر خودمون شد!همیشه ایرانی ها تو ازدواج نرمال بودن.نمیدونم چرا الان اینطوری نیست،ولی یه حدسایی میزنم.اینکه شاید چون قبل از ازدواج امروزه روابط جنسی خیلی متداول شده دیگه هدف جنسی تو ازدواج خودشو نشون نمیده.یا لا اقل دیگه دختر و پسر واسه این نیازشون با هم ازدواج نمیکنن. من به جنبه اعتقادیش کاری ندارم که بر خلاف تمام ادیان الهیه،نه، اگه خودمون یه ذره تفکر کنیم و زندگیه قدیمیا رو ببینیم که اینقدر به این قضایا پایبند بودن که برای جلوگیری از این مسائل حتی دو تا زن میگرفتن و در عین حال زندگی خوب و شادی داشتن،میشه به وضوح به همین اندیشه رسید که علت سستی بنیاد خانواده و علل ازدواج نکردن چیه. من دخترا رو دقیقا نمیشناسم ولی پسرا رو خوب میشناسم.اینکه به سنگ میشه اعتماد کرد،ولی به یه مرد یا یه پسر- نه- هرگز.حالا درباره اینکه پسرا چه موجوداتین دفعه بعد مینویسم.ولی من هر موقع در این باره به دختری گفتم باور نکرد.آخ که چقدر این دخترا ساده ان.چقققققققدر!! فکر میکنن دوست مورد علاقشون از آسمون افتاده و فقط مال خودشونه!!خبر ندارن که....!!!!!!


۶ نظر:

ناشناس گفت...

چه یه طرفه.اینطوری که شما میگی دخترا معصومن پسرا گناه کار. در ضمن تو پسری یا دختر که اینطوری قضاوت میکنی؟ها؟

ناشناس گفت...

avale kari?na?jalebeh vali naghes.adam nemifahme manzuret chie

ناشناس گفت...

avale kari?na?jalebeh vali naghes.adam nemifahme manzuret chie

ناشناس گفت...

ممنون از اینکه به من سر زدی

mozhgan گفت...

salam
mamnun ke omadi pisham

mozhgan گفت...

rasti
kasi majboret nakarde bod ta akhar bekhonish