واقعیت تلخه!

اگه بخوایم رو راست باشیم و خودمونو گول نزنیم ، به این نتیجه میرسیم که دخترا و پسرای امروز خیلی متفاوتن!این طور نیست؟ این طوری نیست که من 40 سالم باشه و تجربه دیده باشم ! نه اتفاقا 18 سالمه. ولی با تعریفی که از دیگران شنیدم این طوری به نظر میاد دیگه.دیگه اینجوری نیست که پسرا وقتی با یه دختر دوست صمیمی میشن ، بهش متعهد بشن و تا وقتی باهمن نسبت به هم تعهد داشته باشن!نه!یه پسر در یک زمان با یه عالمه دختر دوست میشه!!!در حالیکه بر عکسش کمتره!
زمانیکه دبیرستان بودیم با دوستام میشستیم تو حیاط ، یه عالمه حرف درباره اینو اون میزدیم که من فقط تماشاچی بودم!خیلی دوست نداشتم دخالت کنم!آخه یه جور بچه بازی بود!عکسای دوست دختراشونو از تو موبایلشون نشون میدادن و میخندیدن!نمیگفتن چطوری آشنا شدن!میگفتن مخشو زدیم!!!حالا نه یدونه چند تا!! خلاصه من همیشه دلم واسه اون بدبختایی میسوخت که نمیدونستن این پسره که دوستشونه به قول معروف تورو نمیخواد،فقط قصد سو استفاده داره!
بهر حال همینه که هست دیگه!کاری هم از دست کسی بر نمیاد! خصلت پسرا همینه!نمیگم دخترا خصلت بدی ندارنا!نه!درباره اونم بعدا!

۱۱ نظر:

سام گفت...

دستت درد نکنه!پسرا اگه تو رو داشته باشند نیاز به دشمن ندارند!

mozhgan گفت...

salam
na manzoram in nabod be khoda
narahat shodi?bebakhshid

mozhgan گفت...

rastiiii
fekr nakonam hameye pesara inghadr bad bashanaaaaaaaaa

yani mikhay begi hamashon inghad namardan

مینا گفت...

در چه مورد؟؟؟

toop گفت...

khaste nabashi pire mard!chera blogger ro entekhab kardi kho
blogfa vo persian blog ke behtar boodan

مینا گفت...

نه اینایی که گفتم کاملا تفکرات خودم بود...

من ذاتا آدمی نیستم که حرف دیگران رو بدون چون و چرا قبول کنم...

hal گفت...

fun! without..!ooooof!
:-d

مینا گفت...

مسلما نه...

اما حالا که خوشبختانه هستم و شکرگزار...

مینا گفت...

درسته اما معمولا جایی عقل تحقیق و تفحص رو می طلبه که شکی در بین باشه وقتی من به واژه واژه های قرآن ایمان دارم لزومی به تحقیق نمی بینم هرچند تحقیق درباره مطالب خاص رو در قران داشتم و به این باور رسیدم که از اسلام کاملتر نیست...

خودت میدونی! گفت...

بدجنس !چی چی به چی چی نمیرسه!ولی آدم به آدم میرسه!
بالاخره یه روز از اون سوراخت در میای دیگه.جمله آخرتو اگه پاک کنی وبلاگت کامل میشه!
در ضمن تو رو چه به ازدواج!
خوش ندارم ببینم وبگ گردی میکنیا!
پر روووووووو

شهاب گفت...

موفق باشی