تعطیلات بین ترم!!

دیروز اولین روز تعطیلات بین ترممون بود! که خیلی عالی سپری نشد!! اولا که تا میومدم تو اتاقم تو دلم میگفتم خب چی بخونم؟؟! اما سریع هواسم جمع میشد که خبری نیست! امتحانا به . . . حاصل شدن! از طرفی صبح نمره سه تا درس اومد که یکیش با ناعدالتی تمام بود! یکیشم اشتباه خودم! اون یکی هم خب خوب بود! D:
نمره انگل و فیزیک پزشکی و فیزیو که هر سه تاشون شاخ شاخن هنوز نیومده!! D: !! اما امروز! من برنامه ریزی سفر کیش رو که قرار بود خیر سرم این هفته بریم رو گذاشتم به عهده دوستم! اما اونم با چشمای آلبالو گیلاسش اشتباهی بلیط رو این هفته گرفت، هتل رو هفته بعد! ((((: نتیجه کنسل کردن هرکدوم یه ضرری داشت! اما ترجیح دادیم به جای کنسل کردن هتل(که دراین صورت زیاد میشد ضرر) بلیط رو عوض کنیم!! کلی حالمو گرفت سر به هواییه دوست گرام!!
امروز هم که هیچ نمره ای نیومد به سلامتی!! یه خورده desperate house wives دیدم امروز ؛ تا یه ساعت پیشم خوابیدم! که پدرم واسم چایی آورد بالای سرم!! که بیدار شدم! اما خوردم و دوباره خوابیدم!! بعد که بیدار شدم دیدم همه بیرون اتاق دارن برنامه ریزی میکنن واسه لباس عید مستمند ها که یهو باورم نشد یه ساااال دیگه گذشت!! یعنی زمان گوله کرده هاااا!!

پ.ن: دیشب بر خلاف پیش بینی ها برف اومد! چه جالب!
پ.ن: صبح واسه انتخاب واحد دیدم تربیت بدنی2 رو نمیشه برداشت! رفتم یونی درستش کنم. بعدش با محمدرضا رفتیم به یاد روزهای یونی یه املت توپ تو سلف خوردیم!! D:
پ.ن: از دیشب یکی از دوستان پدرمونو درآورد تا یه کاری براش کنم! ساعت 7 صبح با اس ام اسش منو بیداز کرد!! ):